Vanliga frågor

Vanliga frågor

Jag kan inte logga in i appen. 

Om du är osäker på vilket lösenord du har till ditt konto så kan du enkelt återställa det här: Återställ ditt lösenord och följ anvisningarna.

 

Jag har fått ett välkomstbrev, men jag har inte fått någon välkomstkod. 

Mobilkupongen finns i nästan hela Sverige. Om det inte finns någon personlig välkomstkod på adressbladet så har inte Mobilkupongen lanserats på just din ort.

 

Jag har förlagt koden som jag fick i välkomstbrevet. Kan jag få en ny? 

Vi tar gärna fram din personliga välkomstkod igen. För att kunna hjälpa dig behöver vi veta ditt namn, din adress och när du flyttade. Kontakta oss via vårt support-formulär eller via e-post support@mobilkupongen.se

 

Min kompis har fått en välkomstkod till Mobilkupongen. Kan jag också få en kod? 

Mobilkupongen är en exklusiv tjänst endast för nyinflyttade. Om du inte har flyttat till en ny kommun så kan vi i dagsläget tyvärr inte erbjuda dig vår tjänst. 

 

Min partner har skapat ett konto i Mobilkupongen. Kan jag också använda det? 

Det är inga problem att logga in med samma konto på flera enheter. Tänk på att ni bara kan utnyttja ett erbjudande en gång. 

 

Kostar det något att använda Mobilkupongen? 

Nej, Mobilkupongen är helt gratis för dig som är konsument. 

 

När jag försöker lösa in kupongen så vill inte butiken ta emot den. 

Mobilkupongen förmedlar endast erbjudanden. Det är butikerna som ansvarar för sina erbjudanden. Om du upplever problem med att en butik inte vill lösa in din kupong i Mobilkupongen får du gärna kontakta oss via vårt support-formulär eller via e-post support@mobilkupongen.se. 

 

Hur gör jag för att komma igång med Mobilkupongen? 

Du måste vara nyinflyttad och ha fått en välkomstkod för att kunna använda Mobilkupongen. I så fall kan du ladda ner appen från App Store eller Google Play. När du startar appen första gången anger du bara din välkomstkod, din e-post samt väljer ett lösenord. Svårare än så är det inte! 

 

Hur länge varar mina erbjudanden i Mobilkupongen? 

Alla erbjudanden i Mobilkupongen har en giltighetstid som beräknas från då du fick ditt välkomstbrev. Giltighetsdatumen varierar mellan erbjudanden men är oftast giltiga i mellan två och sex månader. 

 

Hur hanterar ni mina personuppgifter? 

Vi hanterar dina personuppgifter enligt GDPR. Du kan läsa vår integritetspolicy på denna sidan.

 

Hur tar jag bort mitt konto hos Mobilkupongen?

Logga in i appen och under menyvalet "Profil" och sedan under "Min Profil" finns möjligheten att ta bort ditt konto. Du kan även vända dig till vår support via e-post support@mobilkupongen.se.

 

Ladda ner appen